03 juni 2010

Nu är proven äntligen avklarade. Jag tror att det har gått hyfsat, det kändes så mycket bättre än i vintras. Det kan ju bero på att jag har förberett mig lite mer den här gången...

Idag har jag haft årets första utelunch. Johannes och jag tog med mackor till den botaniska trädgården här på campus och satte oss i gröngräset. Väldigt trevligt! Det är så mycket som blommar nu och allt luktar så gott, så jag sprang runt en bra stund barfota och luktade på blommor. Härligt!

Det är märkligt det här med sommarlov, känslan infinner sig liksom inte innan det är slut. Jag känner mig fortfarande stressad och vill gå till biblioteket för att plugga mer, det har liksom inte sjunkit in att det är slut än. Jag kanske rentav skulle ta vara på det. Ta reda på kurslitteraturen för hösten och sätta igång redan nu. Kanske imorrn, ikväll ska jag bara slöa!

1 kommentar:

  1. Slappa du några dagar, det är du värd!
    Här hemma har det firats student med allt vad det innebär!
    Kram M

    SvaraRadera

Translate my blog into your language