08 december 2007

45 ballonger senare...

Nu är jag slut i lungorna (om man kan bli det)... Fick i uppdrag att blåsa ballonger i morse, idag är ju nämligen det stora barnkalaset... Sandra lyckades ju dessutom pricka in frisör tre timmar på förmiddan idag, men hon hann blåsa 5 ballonger av 50 innan hon åkte, vilket ju var snällt... Och alla andra är i Lyon på ljusfestival idag. Känns ju trevligt då att vara fast med barnkalas. Nåja. Får ut och se om jag hittar några julklappar imorrn, borde ju finnas nåt som är söndagsöppet såhär nära jul.

6 dagar kvar. Sen kommer jag hem!!! Jag har dessutom sagt upp mig här, så när jag kommer hem så kommer jag troligtvis hem för gott, kan hända att jag måste åka tillbaka för ett par veckor om vi inte hittar ersättare, men det hoppas jag absolut inte! Jag sade att jag inte orkar med ungarna längre, det har blivit helt ohållbart de senaste veckorna, jag är helt enkelt inte rätt person att fajtas med dem och klarar inte av det i fem månader till. Så jag ska köra tidningar istället. Fått jobb på vtd, så nåt att göra har jag ju iaf, och tidningsbud är tio gånger bättre än hushållerska/barnpassare...

Nu ska jag se lite julkalender, den är en del i nedräkningen för att få åka hem...

1 kommentar:

  1. Bra beslut av dig. Hoppas att familjen tar tag i detta nu med sina barn.
    Sen är man ju lite egoistisk också... ska bli roligt att ha dig hemma!
    Kram!

    SvaraRadera

Translate my blog into your language