26 mars 2010

Nu var det ett bra tag sen sist. Ska försöka summera vad som har hänt sen sist.

...

...

Kommer inte på nåt.

Jo. Jag har provsjungit för NYCoS och kommit in.
Jag har dansat magdans på en föreställning och har fortfarande glitter överallt.
Jag har haft inflyttningsfest tillsammans med mina huskompisar. Det var skoj och gick vilt till. Jag gick och la mig klockan 4. De festade fortfarande när jag åkte dagen efter klockan 12.
Och jag har blivit gammal, hela 22 år...

Nu är jag hemma igen. Universitetet är väldigt generöst med påsklov, 3 veckor har jag. Helt underbart! Nu ska jag bara försöka hitta ett sommarjobb också. Får väl se hur det går.

1 kommentar:

  1. Snälla, snälla vill se lite av magdansen...
    Kan vi väl ta när vi kommer till dig !
    Kram M. M

    SvaraRadera

Translate my blog into your language