20 april 2010

Nu börjar det faktiskt se ut som om jag kan flyga tillbaka imorrn. Då blir det mycket att göra idag! Måste till apoteket för att hämta ut lite allergimedicin, måste skriva ut lite papper och skicka iväg ännu mer, däribland min deklaration till Norge. Sen måste jag försöka komma igång med pappas bokföring som jag lovat honom hjälp med. Tvätta lite skulle också vara bra så jag har rena kläder att ta med mig. För att inte tala om uppsatsen som ska lämnas in på torsdag. Även om jag inte kommer iväg imorrn så får jag ändå lämna in via e-post på grund av allt strul med flyg just nu. Så den måste också göras klart. Bara 1300 ord kvar...

Först och främst ska jag dock gå ut med hunden en stund. Jag vill minnas att farmor sa att hon skulle baka igår, så det kan vara ett lämpligt ställe att gå till. Om jag tar med datorn så kanske jag kan sitta i hennes soffa och skriva lite också. Tycker det är så trist att sitta vid köksbordet, vilket är det enda alternativet här just nu eftersom vi inte fått soffan än, den kommer på onsdag. Farmors soffa är därmed närmast och att kombinera skrivande med fika är definitivt inte dumt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate my blog into your language