26 april 2010

Usch! Har just köpt böcker för £85 (ca 900 SEK). Måste verkligen ha dem, men det är rackarns dyrt! Ska springa iväg till två second hand affärer nu för att se om jag kan hitta dem där, även om jag tvivlar. I så fall har bokaffären jag köpte dem i lovat att jag kan lämna tillbaks dem.

Egentligen borde jag laga lunch idag, typ en sats piroger eller nåt. Får väl se vad som hinns med, måste verkligen komma igång med pluggandet, samt att jag behöver ett extrajobb. Det är en jobbmarknad här imorrn, så jag måste skriva cv för det. Har ett som jag använt förut, men det behöver filas till lite. Det blir kvällens projekt tillsammans med att försöka få in lite fler rättsfall i huvudet. Fick tillbaka övningsprovet i contract law idag och det gick väl nästan så bra som jag hoppats, fick kommentaren att betyget hade varit betydligt högre om jag haft med mer rättsfall, så det ska läras in! Kontrakt är mitt favoritämne denna terminen, så där ska jag bara ha bra betyg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate my blog into your language