24 april 2010

Nu är jag tillbaka i Aberdeen! Flygandet gick faktiskt ovanligt snabbt och smärtfritt, en liten shoppingtur i Paris hann jag med också. Allt detta kan ju bero på att jag denna gång flög med Air France istället för KLM. KLM är ett lömskt flygbolag. Bara en sådan sak som att alla flyg går via Europas hemskaste flygplats Schiphol kan ju få vem som helst att vilja skrika. Nä, tacka vet jag Air France. Bra kundservice, trevlig personal, snyggare flygplan, både i och utanpå och i tid (vilket jag ju lärt mig nu att KLM inte är...)

Morgondagens projekt blir att städa ur huset. Det har inte blivit gjort på ett tag (när vi sanerade efter festen var nog senast) så det finns definitivt ett behov. Sedan måste jag ta mig samman och packa upp resväskorna också. För det orkar jag inte idag. Mamma jagade upp mig halv åtta imorse och nu är klockan ett svensk tid, så trött är jag! Så måste jag försöka få ordning på telefonen också. Skulle ju byta från Lebara kontantkort till Vodafone månadsabonnemang. Det skulle porteras när jag var borta och jag var därför tvungen att lämna det SIM-kortet här. Nu prövade jag att sätta i det nya kortet och naturligtvis fungerade det inte. Nåja. Är ju riktigt bra på detta med att sitta i telefonkö vid det här laget med tanke på alla flygombokningar och allt strul med telefon/internet hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate my blog into your language