17 maj 2010

..och helt plötsligt har det gått en vecka sedan jag skrev sist. Tre veckor kvar till sommarlov nu!

Idag har jag enormt mycket att göra. Nu om en halvtimma ska jag iväg på ett möte inför en presentation jag ska vara med på klockan fyra. Jag har ingen aning om hur lång tid det mötet tar, men emellan det och presentationen måste jag hinna ner på stan en stund och försöka samla ihop lite mer priser till lotteriet som vi ska ha på våran fest på torsdag. Ikväll har jag dessutom 3 timmar kör med G&S. Roligt!



















Millan och Per utanför Glenfiddich destilleri















Dunnottar Castle utanför Stonehaven.















Det var häckande måsar precis överallt. Dessa hade gjort ett bo i ett fönster högt upp i slottet. Bra utsikt hade de definitivt!















Vi hittade också dubbelugnar i ett av köken. Electrolux var alltså inte först i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate my blog into your language