10 maj 2010

Idag har varit en bra dag. Skolan har flutit på, jag har träffat trevliga människor och fått tillbaka prov jag är nöjd med. Avslutningsvis har jag sjungit i ca tre timmar. Härligt! Jag måste börja forska lite i hur jag kan göra med musikkurser nästa år, om jag kan välja till det istället för några juridikkurser. Så kan jag fokusera på det inom juridiken som är riktigt roligt och dessutom ta några musikkurser vid sidan om, det skulle vara perfekt!

På onsdag ska jag baka hela eftermiddagen med Hazie från Gilbert&Sullivan. Jag måste ju ha något att sälja på fredag! Vi ska baka fairycakes (muffins med dekorationer och glasyr), chokladrutor, farmors sirapskakor och säkert lite annat också, jag fick ju boken Sju sorters kakor i födelsedagspresent från Farmor, så inspiration har jag gott om!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vill gärna se lite bilder!
    Är fairycakes den engelska motsvarigheten till cupcakes?
    Kram från M.

    SvaraRadera

Translate my blog into your language