27 maj 2010

Jag har haft gäster idag, Waltraud och Anna kom på fika och jag hade bakat chokladkaka och rulltårta. Chokladkakan är nu slut, men jag lyckades rädda den sista biten rulltårta in i frysen där jag tror den får vara ifred från de jag bor med. Jag hade goda intentioner att ta ett kort på det fint upplagda kakfatet, men dem glömde jag bort väldigt fort.

Jag har också fått mitt brev om sommarkören idag, så nu måste jag börja planera sommaren. Jag och Johannes flyttar nog i början av juli. Den 10e börjar kören i Edinburgh. Den 17e har vi sista konserten i Dundee. Därifrån tar jag nog tåget till Glasgow och flyger till Göteborg med Ryanair dagen efter. Så långt är jag nog klar. Sedan ska jag bara lura ut hur jag tar mig tillbaka hit och när. Nycos börjar igen den 10 september. Nåja. Det får bli en senare fråga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate my blog into your language