25 maj 2010

Och ännu mer läsning. Det kommer tyvärr inte bli så mycket roligare fram tills proven är slut i nästa vecka. Jag har Human Rights på måndag, Contract på onsdag och Non-Contractual Obligations på torsdag. Sen är jag klar!!

Något roligt har jag gjort idag i alla fall, jag har varit och sjungit. Det blev mest Somewhere Over The Rainbow, jag kom på att den har jag aldrig sjungit ordentligt förut och det duger ju inte, det är en av dem man absolut måste kunna. Send In The Clowns blev det också. Det är en underbart vacker sång, men jag har lyssnat alldeles för mycket på Frank Sinatras version och den stämde inte riktigt med noterna jag hade. Då får man läsa.

Nej, tillbaka till böckerna! Det är Contract som gäller idag, kände att jag var tvungen att göra något annat än Human Rights.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate my blog into your language