22 maj 2010

Jag önskar att min dag var mer innehållsrik än den har varit. Jag har pluggat en del, dock inte så mycket som jag borde. Det blir lätt så när det man borde läsa inte är så intressant. Jag har fortfarande inte gett upp dock, jag sitter fortfarande och läser om mänskliga rättigheter. Och ett väldigt stökigt skrivbord har jag!


En kopp te gör det hela lite lättare i alla fall. Denna söta tea for one fick jag i födelsedagspresent av Anna och Waltraud.




Motivet heter Cats in Waiting och det finns massor av olika saker. Den stora tekannan står definitivt på önskelistan. Men sedan har jag ju en svaghet för tekannor. Än så länge har jag bara tre, denna inräknat, men det lär bli fler så fort jag har råd. Jag har spanat in en på John Lewis som jag nog ska gå och köpa så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate my blog into your language