23 maj 2010

Min tekonsumtion går upp väldigt mycket när det drar ihop sig till tentor. Normalt dricker jag max en kopp om dagen, nu blir det gärna tre-fyra stycken. Te och Human Rights går faktiskt bra ihop, sockret i teet gör att jag inte somnar lika fort av böckerna...

Idag har jag simmat. Det gick inget bra. Av nån anledning räckte inte en dos astmamedicin (badhus och klor är det enda som ger mig känningar av astma), utan jag fick ta ytterligare en efter en stund. Eftersom den medicinen jag har nu är dubbelt så stark som den jag haft förut blev två doser av denna lite för mycket och jag darrade som ett asplöv. Verkningen försvann när jag satt och pluggade vilket gjorde att jag somnade vid mitt skrivbord. Aldrig mer två doser! Annars går simningen bra, jag känner att det blir lättare och lättare. Det faktum att det ligger så nära gör att det blir så enkelt att gå dit och då går jag oftare. Tre till fyra gånger i veckan har det blivit det senaste och det känns faktiskt jättebra!

Nä, nu ska jag försöka hamra in ett par artiklar och några rättsfall till innan det är dags för sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate my blog into your language