18 augusti 2009

Å vad det är skönt med semester! Detta har varit en precis lagom produktiv dag; jag har skjutsat Henrik, hjälpt farmor att tvätta, pysslat lite med förberedelserna inför Aberdeen samt plockat lite blåbär och kantareller.

Sen kom jag och mamma på en sak imorse också, vi vill åka till Paris. Nu. Så vi håller på att titta lite på flyg och hotell, troligtvis bokar vi resan imorrn och åker nästa helg. Ser fram emot detta, var längesen jag och mamma var i Paris senast. Och så får jag dammat av franskan lite. Spännande... Imorrn ska jag pyssla ännu mer med Aberdeen, sen blir det väl slussarna på kvällen med pappas fina röda (fungerande) Alfa Romeo. Alldeles lagom produktivt... :)

3 kommentarer:

  1. Oj oj oj! En fungerande Alfa Romeo? :o

    SvaraRadera
  2. Jo, de finns men är ganska ovanliga... :P

    SvaraRadera
  3. Hei Sanna!
    Det virker som du har en velig avslappende å fin ferie, det er bra. Nå har jeg også startet på min ferie, det skal bli deilig med 14 dager på malorka. Må si at jeg gleder meg til å få litt varme på kroppen.
    Du får ha en god tur til Paris da å kose deg masse

    Vi snakkes

    Hilsen Tony

    SvaraRadera

Translate my blog into your language