03 september 2009

Nu har det hunnit hända massa saker sen jag skrev sist. Jag har fått erbjudande om bostad i Skottland. En dag hade jag ett hyreskontrakt på 30 sidor i mailen som jag skulle läsa igenom, skriva under och skicka tillbaka så de hade det inom 5 dagar... De är ju värre tidsoptimister än jag!

Nu är det bara ca två veckor kvar tills jag åker. Och innan dess måste jag ha gjort en stor rens på rummet. Jag kommer egentligen behöva alla mina saker där borta, eftersom var och en ordnar med alla köksgrejor och liknande själv, men det är inte helt enkelt att få med allt det på planet. Dessutom har jag inte ens packat upp allt från Oslo än. Måste ta ett ordentligt tag i det där!

Dessutom har jag hunnit med en tur till Paris. Det var jättetrevligt! Härligt väder och vi hann se massor av saker. Paris är en underbar stad, även om jag varit där flera gånger finns det fortfarande massor av saker att se och upptäcka. God mat finns där också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate my blog into your language