18 oktober 2009

När jag blir president ska jag införa en ny lag; Ingen får sälja sprit till människor under 30. Ska det festas får det göras inhägnat! Anledningen till detta är att när jag skulle gå ut imorse hittade jag min cykel upp och ned. Någon hade lyft ut den ur cykelstället, där den var fastlåst, och helt enkelt ställt den upp och ned mot trappan med bakhjulet i vädret. Den blev inte särskilt skadad, bara lite sneda skärmar, men jag blir så irriterad! Tilläggas ska att cykeln står i trapphuset dit bara de kommer som har nyckel. Folk får gärna festa, så länge de inte stör mig, vilket de gör när de 1. Röker i lägenheten och särskilt köket. 2. Drar hit massa folk som får härja fritt. 3. Lämnar konstiga fläckar på golven i dusch och toalett. 4. Spelar musik så högt att jag kan höra klart och tydligt vilka låtar som spelas en och två våningar ner. 5. VÄNDER UPPOCHNED PÅ MIN CYKEL!!!

1 kommentar:

  1. Jag tror inte att du blir en populär president du!
    Kram Moster M

    SvaraRadera

Translate my blog into your language