12 oktober 2009

Nu har jag varit på Law Fair. Det är lite som en jobbmässa för blivande jurister, där man kan gå runt och prata med folk från olika advokatbyråer och liknande, samt få information om sommarjobb och liknande. Måste säga att det var lite av en besvikelse, det finns nästan ingen som vill ha förstaårsstudenter. Känns tråkigt eftersom jag redan haft sjuhundraelva jobb som inte har ett skvatt att göra med vad jag faktiskt vill jobba med, det enda de säger är att jag ska ha roligt medan jag kan och resa. Men man tjänar dåligt med pengar på det.. Tror jag ska ansöka i alla fall. Så har jag försökt.

Sen har jag grymma skoskav också. Har ett par jättefina nya skor som invigdes idag. De kommer bli jättebra när jag gått in dem, men tills dess... Glad att jag tog med mig aloe vera hit!

1 kommentar:

  1. Tjusiga skor, rätt färg också!
    kram Moster M.

    SvaraRadera

Translate my blog into your language