19 november 2009

Jag ska åka till London i början av Februari! Om inget går snett vill säga, det har ju en tendens att göra det... För ett par dagar sedan fick jag ett mail om att the mooting society (mooting är ungefär juridisk argumentation) ska anordna en resa till London när proven är klara. Vi ska besöka Houses of Parliament och advokatbyrån som jag vill jobba för när jag är klar här; Herbert Smith. Hoppas nu bara att inget händer, till exempel att de glömmer bort mig, att något av mina slutprov blir lagt mycket senare eller att Gilbert & Sullivan (min operettförening) ska ha massa obligatoriska övningar just de dagarna. Med min vanliga tur händer säkert något sådant...

I övrigt är det ganska lugnt här. Jag har kommit på en fördel med motvind och regn samtidigt när man cyklar; vid regn fungerar nästan inte mina bromsar, så om jag har motvind får jag naturlig broms. Positivt tänkande :)

2 kommentarer:

  1. Fuskigt!
    Nu har jag testat att läsa bloggen på alla språk. Just nu är den på spanska!
    Tänkte att mitt svar oxå kunde bli på ett annat språk , men det funkade inte...
    Så nu när jag "publicar un comentariao" så blir det på äkta Trollhättemål!
    kram M.M

    SvaraRadera
  2. Om du går till translate.google.com så kan de översätta din kommentar från svenska till spanska. Fast då får jag lite svårt att förstå vad du skriver, så jag blir tvungen att översätta tillbaka. Summan av kardemumman blir överarbete, så håll dig du till svenska... :) Kram

    SvaraRadera

Translate my blog into your language