18 november 2009

Nu har jag äntligen fixat översättare här, så bloggen kan ses på fler språk! Det krävde lite kodning, så nu har jag lärt mig det också!

Musikalen igår var väldigt bra! Lite lång men helt underbar koreografi och väldigt proffsig ensemble. Musikalen var i His Majesty's Theatre, en enormt vacker konserthall. Tog lite bilder innan de sa att kameror var förbjudna (tror bara det gällde under föreställningen i alla fall...)




















Idag har jag haft övningsprov i Public Law. Jag tror det gick hyfsat. Mitt problem är att jag skriver väldigt lite och ganska långsamt, det tar ibland en stund att hitta rätt ord. Jag tr.or i alla fall att jag är ganska bra på att hålla mig till ämnet och svara på rätt fråga, så förhoppningsvis överväger det!

Hela eftermiddagen har jag tillbringat i danssalen på skolan, en timme magdans och därefter en timme balett. Jag kommer ha grym träningsvärk i magen imorrn, men det får gå. Kul var det i alla fall :D

2 kommentarer:

  1. Å vad fin teater!
    Går det fler musikaler där nu?
    Kram Moster M

    SvaraRadera
  2. Jo, det avlöser varandra! Inte bara musikaler dock, baletter och operor också. Tänker se nötknäpparen i januari och sen går Sweeney Todd i början av mars samt törnrosa och Romeo och Julia under våren :D

    SvaraRadera

Translate my blog into your language