08 november 2009

Kom just hem från en mycket trevlig fest. Träffade Karoline först och lagade middag hos henne. Tacos är gott! Sen mötte vi upp ännu fler norrmän och lite andra och begav oss iväg mot någons lägenhet. Det hela slutade mycket internationellt. Det var 7 norrmän, 2 kazakstanier, 2 kineser, en grek, en indiska från Dubai, en engelska, en nigerian, en från Angola (Angolian???) och så jag. Ska försöka ladda upp ett par bilder imorrn, men internetanslutningen här är fruktansvärt trög, så jag lovar inget...

I övrigt har det inte hänt så mycket idag, har mest läst. Imorrn har jag dock en inbjudan från en av mina nyvunna vänner att följa med henne och klättra. Tror dock att jag måste plugga istället. Och så har jag ju musikalövningen på kvällen. Får se hur det går med det. Steg ett är nu i alla fall att komma i säng och sen upp imorrn och baka scones till frukost åt mig och Waltraud :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate my blog into your language