08 november 2009

Nu är jag lite lagom mör. Har ändå inte hänt så mycket idag men jag antar att jag fortfarande inte riktigt hunnit sova in allt jag missade förra veckan...

Kikade lite på bilderna från gårdagskvällen och kom fram till att de flesta var suddiga och halvkonstiga, så jag lägger inte upp dem. Det blev en bra bild på oss allihop som ligger ute på facebook dock, här

Kände mig riktigt huslig förut, så jag gick och handlade för att laga köttfärslimpa till middag. När jag sedan öppnade baconpaketet fick jag en smärre chock. Snacka om lurendrejeri!






























Nästa gång ska jag köpa bacon där man ser hela skivorna! Dessutom var det nåt konstigt färgämne i dem som färgade ovansidan av köttfärslimpan lila. Som tur var påverkade inte detta smaken...

Nu ikväll har jag varit iväg på övning med musikalgruppen. Vi dansade. Jag är inget bra på att dansa. Men skam den som ger sig! Gick ganska bra till slut. Så hade vi lite genomgång inför vår samla-ihop-pengarkabaré som vi ska ha den 4/12. Jag ska sjunga nåt ur phantom of the opera. Har inte bestämt mig för vilken än dock. Får fundera lite på saken.

När jag kom hem därifrån tänkte jag tvätta, men så upptäckte jag att jag inte har nog med mynt, så det får bli imorrn istället. Blir nog sängen tidigt idag.. Skönt att jag inte har några lektioner förrän 11 imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate my blog into your language