09 december 2009

Jag har tappat bort min almanacka! Nu var en riktigt dålig tidspunkt med alla julfester/julsångssjungande/lektionsändringar med mera. Jag har en vag aning om var jag kan ha lagt den, ska gå dit i morrn och se efter.

I går var jag väldigt huslig; jag både tvättade, storhandlade och lagade stor köttfärslimpa som räcker till fyra middagar till. Storkok är väldigt bra, då slipper man diska kastrullerna så ofta, vilket kan vara lite svårt här eftersom det alltid är så mycket disk överallt. Vi försöker hålla en av två diskhoar tom hela tiden, så man kan diska i den, men det är inte alltid det uppfattas... Nåja. Mindre än två veckor kvar tills jag kommer hem. Där finns både diskmaskin och torkställ. Och katten :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate my blog into your language