06 maj 2010

Och vips så har nästan en vecka gått sedan sist jag skrev. Vad hände där egentligen? Jag har visserligen haft en hel del att göra, delvis eftersom jag skrev ett övningsprov idag. Jag tror det gick någorlunda bra, det var en fråga som jag inte riktigt var beredd på. Ämnet var väldigt "smalt", så det var svårt att applicera några rättsfall på det.

Jag har också börjat planera en fest tillsammans med delar av styrelsen av Gilbert&Sullivan nästa år. Festen är om tre veckor och ska innehålla diverse spel och gambel. Det kan nog bli riktigt roligt.

Sedan har jag kommit till insikt också om hur mycket tid jag faktiskt inte gör något vettigt. Jag har så många saker jag vill åstadkomma med mig själv, inte bara projekt och sysselsättningar, utan också äta bättre och motionera mer för att orka med alla mina projekt. Jag ska därför prova att börja skriva dagbok om vad jag faktiskt äter, hur mycket jag motionerar och vad för vettiga saker jag gör om dagarna. Varje kväll ska jag summera dagen och skriva upp några saker som jag ska göra dagen därpå så jag har en konkret plan. Jag känner mig själv och vet att sådana här projekt ofta rinner ut i sanden, så vi får se hur länge det håller.

To my English readers: I try to write simple sentences in Swedish so that my translation tool can understand them, but unfortunately that is not always the case. It doesn't even understand when I write in English, I had to use non-translating coding on this paragraph. Let us just hope that google keeps on improving its translator so that one day it will see the difference between me not doing sensible things and me not making sense...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Translate my blog into your language